!

Fyll i det här fältet.

Hämtar...

MENY

SÖK

Felanmälan Bredband & TV & IPtelefoni

 

Ring och felanmäl när ditt Bredband eller din TV  inte fungerar.

1.  Du ringer till den tjänsteleverantör som du har ditt abonnemang hos t.ex. Bahnhof, Telia, Telenor, Open universe etc.

2.  Tjänsteleverantören prövar att lösa problemet - går inte detta ringer denna  till tekniktjänst hos Bredbandsbolaget och beställer hemservice. Bredbandsbolaget ringer då upp dig för att boka tid för besök och kontroll att switch m.m. fungerar i lägenhetens multimediaskåp.

3.   Servicekontroll i din lägenhet, OBS-meddela Bredbandsbolaget att de medför ny switch vid kontrollbesöket hos dig, då det är vanligaste felet vid inget bredband eller TV-bild eller IP-telefoni.

 

www.openuniverse.se 

är förenings leverantör av de tjänster du betalar för gällande Bredband, digital TV och IP-telefoni.

Du ha gratis fri tillgång till ett basutbud av analog TV, av TV-kanaler från SVT och TV 4 genom föreningens antenn på taket och antennkabel från lägenhetens väggdosor till din TV.

Utöver detta basutbud har du möjlighet att välja programpaket från olika leverantörer av bredband, samt ett stort utbud av TV och on-demand-tjänster.

 

Vid frågor kontakta:    Yngve Borgström

                                 yngve.borgstrom@gmail.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


e-post till info@opennet.se